Hobbies Blogs - Blog Rankings Genevieve's miniacollection: Bonne Année - Happy New Year

mercredi 30 décembre 2009

Bonne Année - Happy New Year


Bonne Année à tous.
Merci pour suivre mon blog et merci pour tous vos commentaires.
La création de mon blog m'a permis de rencontrer des gens formidables dans le monde entier et de découvrir tant de choses formidables. J'aime le partage que ce blog m'apporte.
Tous mes voeux de joie, de santé et que 2010 continue de nous offrir beaucoup de belles créations.



Happy New Year to all of you.
Thank you for following my blog and thank you for all your commentaries.
Thanks to my blog I have met wonderful people all over the world and I have discovered so many great things. I love the sharing that this blog brings me.
May 2010 bring you joy, health and keep offering us a lot of beautiful creations.


7 commentaires:

Lize a dit…

Genevieve,

May you find happiness in all you do during 2010! May you be healthy and may all your decisions be wise.

I too love the sharing in the blog-world! I think it is inspiring us to more.

Evelien a dit…

Blogging is really inspiring and fun! Love to meet new bloggers.

I wish you a very happy healthy 2010 with lots of minis!

groetjes Evelien

Lena a dit…

It give so much inspiration to read your blog! I also love the little girldolls!

Happy new year to you!
Hugs Lena!

Papillon Bleu a dit…

Geneviève, Aliénore me soufle à l'oreille que si tu roules une boule de fimo vert petit pois,cela devient ton petit pois, ensuite, tu le mets au four un petit peu.Alors ton petit pois deviens éternel.Ensuite, tu le places sous ton matelas et tu verras que jamais il ne sera écrabouillé ratatiné tout plat. Non, tu découvriras alors chaque matin à ton réveil, que tu es une VRAIE princesse... tout comme moi!
Bisous!

miniacollection a dit…

Merci Papillon Bleu pour le bon conseil pour devenir une princesse. Moi et Nina allons l'essayer. Ainsi en 2010 nous serons des princesses comme toi... Ouf ! ... et enfin ! ...
Bisous
Geneviève

Linda Carswell a dit…

Happy New Year Genevieve!

I hope 2010 brings you lots of joy!

Linda x

Johanna a dit…

First time here in your blog. Lovely things you have. I absolutely love that older girl (doll). Just the kind I would like to have in my little house. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...