Hobbies Blogs - Blog Rankings Genevieve's miniacollection: La maison de Nina et Lucie, la chambre de Nina - Nina and Lucie's house, Nina's bedroom

samedi 23 janvier 2010

La maison de Nina et Lucie, la chambre de Nina - Nina and Lucie's house, Nina's bedroom



Entrez dans ma chambre - Go into my bedroom



Ma pièce avec mes petits trésors - My room with my little treasures.


Comme vous pouvez le voir Nina, comme moi, aime les miniatures et Bécassine.
As you can see Nina, like me, likes miniatures and Bécassine.

 

Nina : " Lucie, maintenant laisse moi, je vais à la salle de bains"
Nina : "Lucie, now leave me alone, I want to go to the bathroom."




Lucie : " As tu fini, Nina ? Je peux entrer ? Tout le monde veut voir la salle de bains."
Lucie : "Have you finished Nina ? Can I come in ? They all want to see the bathroom."








10 commentaires:

Lize a dit…

Very cute Genevieve! Everything is beautiful and I can see that you put a lot of time in making your dolls house. I think my favourite is the printers tray with the miniatures! Looking forward to the next room... Hope Nina will not be embarrassed!

Minna Hatara a dit…

I enjoy very much looking at your pictures. You have many so many nice details and the dolls look so... human!

Karina Schaapman a dit…

she is so sweet I love this picture

Mercedes Spencer @ Liberty Biberty a dit…

Beautiful room! Nina is a lucky girl!
Mercedes

Maia's Twinkle Miniatures a dit…

J'aime beaucoup la chambre, surtout le petite boite avec les miniatures! J'avais des boites similaires dans la mienne quand j'etais petite. :)
Maia

Alicia a dit…

J'aime aussi Becasin et votres miniatures.... toutes !!!

Unknown a dit…

Estou encantada.
Foi você que também fez a Nina e as outras bonequinhas?
Parabéns,tudo muito lindo.
Beijos de Fernanda from Brasil.

miniacollection a dit…

Thanks a lot for your comment Raminhos!
I didn't make the dolls Catherine Munière made them.
Hugs
Geneviève

M.Narbon a dit…

Trés jolie chambre!!

miniacollection a dit…

Merci beaucoup Maria!
bisous
Geneviève

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...