Hobbies Blogs - Blog Rankings Genevieve's miniacollection: jardin d'hiver - conservatory

samedi 3 octobre 2009

jardin d'hiver - conservatory




Nina, comme moi, aime les jardins d'hiver. La miniature permet parfois d'avoir ce qui n'est pas possible dans la réalité. J'ai essayé de créer un lieu où j'aimerais bien être. Je m'y verrais tout à fait  prendre le thé avec une amie ou m'y relaxer en lisant un livre.

Nina, like me, likes conservatories. Miniatures sometimes enables you  to have what you can't have in real life. I tried to create a place where I would like to be. I could imagine myself there having tea with a friend or relaxing with a book.







J'ai eu beaucoup de plaisir à faire les plantes et fleurs (deux ont été achetées). Ceux sont des kits de Pascale Garnier. J'ai également fait les coussins.

I really enjoyed making the plants and the flowers (two were bought). They are Pascale Garnier's kits. I also made the cushions.

3 commentaires:

Mercedes Spencer @ Liberty Biberty a dit…

Beautiful! A lovely conservatory. The flowers are gorgeous!
Mercedes

miniacollection a dit…

Thanks a lot.
Genevieve

synnøve a dit…

What a lovely room... and the flowers you made are just beautiful!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...